ŠKOLA ŠTÚDIUM ZDRUŽENIA DOKUMENTY PREDMETY KONTAKT
späť na hlavnú stránku
NOVINKA
Náš jazykovo-poznávací pobyt sa začal 26.9.2023 o šiestej hodine ráno. Vygooglili sme si že cesta bude trvať 27 hodín. Uff!!, pomysleli sme si. Bola to jazda, čo vám povieme! Navštívili sme benzínky v Česku, Nemecku, Holandsku, následne v Belgicku, Francúzsku a nemohli sme vynechať ani Anglicko. V prístave Calais sme nastúpili na trajekt, ktorým sme sa vylodili v anglickom Doveri. Po úžasnom 20-minútovom spánku sme išli objavovať svetovo známe pamiatky Londýna.

Pri Greenwichskom kráľovskom observatóriu sme stáli jednou nohou na západnej a druhou nohou na východnej pologuli. Následne sme sa presunuli k Tower Bridge, kde sme si dali obed pri Temži. Na konci dňa sme si užili nakupovanie na Oxford street, kde sme minuli celé naše vreckové.

Na druhý deň ráno nám hotel ponúkol typické anglické raňajky a najedení sme sa mohli vydať k hradu Windsoru, kde je pochovaná aj kráľovná Alžbeta II. s manželom. Popoludní sme sa išli vzdelávať do Prírodovedeckého múzea. V rýchlosti sme si večer pobalili kufre a začal sa náš posledný deň. Naša sprievodkyňa Vendy nás zaviedla k London Eye, Big Benu, Houses of Parliament, Buckinghamskému palácu, Traffalgar Square, China town, Piccadilly Square a následne opäť k našemu autobusu. Po ďalších 27 hodinách sme vystúpili pri našom milovanom Golianku! Spoznali sme svetoznáme pamiatky Londýna. Overili sme si naše jazykové schopnosti a veľmi sa nám zapáčila britská angličtina!

S pozdravom II.A a II.B !