späť na hlavnú stránku
ANGLICKÝ JAZYK
London Tour

Od 14. do 17. mája sa naša trieda 1.AJ zúčastnila školského projektu London Tour spolu s našou najlepšou triednou profesorkou Evkou Dobiaš, kamarátskou profesorkou Renátkou Bohuslavovou a zábavnou českou sprievodkyňou Miškou.
1. deň: Keďže náš let mal meškanie 1 hodinu nemali sme príliš veľa času na náš celodenný program. Ledva sme stihli kúpiť obed v „sámoške“, už sme stáli pred budovou Westminsterského opátstva. Hneď v prvý deň, aj napriek únave nás všetkých, sme navštívili Park sv. Jakuba, Buckinghamský palác, Trafalgarské námestie, Národnú Galériu a Piccadilly Circus. Na hotel sme sa zviezli Doubledeckerom, typickým červeným, dvojposchodovým autobusom, kam sme dorazili o pol desiatej večer.
2. deň: Nasledujúci deň sme sa vybrali do London Dungeonu, čo bola pre väčšinu z nás najväčšia zábava. Ostatní, ktorí sa báli, sa rozhodli pre jazdu na London Eye. Hneď po tomto úžasnom zážitku sme navštívili Westminsterské opátstvo, kde sme sa zúčastnili parlamentného zasadnutia. Našou ďalšou zastávkou bolo Britské múzeum, kde sa niektorí z nás zdržali „až“ 8 minút a namiesto toho utekali do Primarku. Večer naša cesta vrcholila v Camden Markete, časti Londýna, kde žije najviac punkerov.
3. deň: V tento deň nám počasie neprialo, no aj napriek tomu sa väčšina z nás rozhodla pre nákup v Poundworld Shope. Naša cesta pokračovala prehliadkou divadla Globe. Následne sme prešli po Millenium Bridge, po slávnom moste, najmä vďaka filmu Harry Potter, do Katedrály sv. Pavla, kde sme sa vyštverali na samý vrchol katedrály po vyše 500 schodoch. Potom sme sa presunuli pred Tower of London a Tower Bridge, tam sme nastúpili na loď do Greenwichu pozrieť nultý poludník. Po dlhej ceste sme sa tešili na večeru v China Towne.
4. deň: Posledný deň nášho pobytu nás čakali nákupy na Oxford Street. Tých, ktorých nákupy nebavili sa vybrali pozrieť Hyde Park. Vzali sme si kufre a odišli sme na letisko. Tam nás čakalo nepríjemné prekvapenie. Náš let opäť meškal! Nakoniec sme prileteli do Bratislavy a spokojní ukončili náš pobyt s mnohými peknými spomienkami a zážitkami na Londýn.